Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Thursday, April 8, 2010

Usrah Rasa Hati - Bersama Kita Menghayati

Program popular usrah rasa hati telah 2 minggu tidak keudara diradio ikim, rancangan radio yang bercorak forum yang menjemput ahli panel yang yang terdiri berbagai golongan professional,usahawan ,ulama dan membuka ruang untuk pendengar melontarkan pandangan mendapat rating yang paling tinggi sewaktu keudara setiap hari rabu.

Kini dikatakan atas tekanan pihak2 tertentu program popular itu perlu kepada penaja atas alasan apa tidaklah diketahui sedangkan setiap ahli panel tidak menerima ganjaran atau hadiah saguhati dari radio ikim atau dari mana-pihak , semua yang terlibat telah berjanji akan memberi perkhidmatan secara percuma.

Ini agaknya yang menjadi sebab program ini sangat berkesan dan diminati ramai .Nama-nama seperti Tabib Nur penceramah bebas yang pandangannya sering memberi kesan yang mendalam kini semakin popular dikalangan pendengar kini tidak kedengaran lagi.


Diharapkan kepada semua pecinta-pecinta usrah dapat bersatu suara memohon dan berdoa supaya program ini dapat dikeudarakan semula kalau perlu kita bersatu menyuarakan hasrat kita diruangan forum ini.

bagi mereka yg rindu bolehlah melawat





http://usrahrasahati.blogspot.com
dan
http://usrahrasahati.com


http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=15378#448289

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails