Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Sunday, April 11, 2010

Mesin Atm Perompak Duit Rakyat


Tahun 2007 setiap transaksi ATM MAYBANK dikenakan caj 50sen sedangkan bank lain adalah percuma. Dengan Maybank hanya 4 transaksi pertama adalah percuma. Transaksi selepas itu dikenakan caj 50sen per transaksi. Hu.hu.hu. Siapa yang selalu kuar duit tu nasib la. NUBE mendakwa sebab itulah keuntungan Maybank pada suku pertama dalam lebih dari [b]RM1 bilion[/b].

Mereka mengenakan caj caj tanpa kita sedari. Itu adalah dakwaan NUBE la. Susah jugak kalo nak boikot kalo kebanyakan duit dok dalam Maybank. Lagi tanpa Maybank, perniagaan internet di Malaysia akan merudum kerana pengguna Maybank adalah pembeli terbanyak secara online".

Kini semua bank mengenakan cas RM1.00 setiap transaksi masuk atau keluar kecuali pertanyaan baki , berapa agaknya keuntungan mereka dalam sehari ? sebulan ? setahun ?

SETUJU>Kerana setiap penggguna ATM tidak menyedari atau merasakan bahawa mereka telah dirompak bayangkan kalau kita buat transaksi 100 kali dalam sebulan bermakna kita kehilangan RM100 yang sangat berguna untuk makanan anak isteri,minyak kereta dan lain2 keperluan lebih2 lagi yang makan gaji RM 100 banyak tu...

TIDAK SETUJU> Cas yang dikenakan adalah berpatutan kerana menyediakan perkhidmatan canggih untuk kemudahan 0rang ramai segala-galanya jadi mudah kirim wang kpd anak, bayar hutang rumah, kereta dll sistem begini emestinya mahal apalagi melibatkan keselamatan kalau sayang duit gaji jgn guna ATM beratur jer tunggu giliran pakai buku.

Join infinitydownline kini RM50 sahaja dapat 200% TAK PAYAH CARI ORANG sistem autudowline TERBARU klik here...

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails