Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Monday, April 19, 2010

Apa khabar ust Akil Hayy dan Wahida Wassini ? dilantik jadi DUTA?








Sejak menempuh gerbang perkahwinan bersama sudah jarang kedengaran lagi..?
Apa khabar agaknya gerangan mereka..?

Alhamdulillah kami berkesempatan bertemu dengan mereka pada satu majlis menandatangani perjanjian sebagai duta siri Produk terbaru keluaran 100% bumiputera muslim "NRBashirah"

Dalam komen ringkasnya dimajlis itu Ustaz Akil Hayy berkata : Dalam kita sibuk-sibuk memulaukan barangan keluaran dari Yahudi dan Amerika ,adakah kita mempunyai Alternatif sebagai memenuhi keperluan produk kesihatan yang diperlukan bagi mencapai cara hidup sihat didunia dan akhirat,kesediaan saya untuk menjadi duta produk NRBashirah adalah lahir dari kesedaran bahawa kita perlu tampil kehadapan dengan produk kita sendiri yang halal lagi suci bagi memenuhi keperluan mukmin muslim diseluruh dunia.

Jenama NRBashirah ialah suatu rangkaian produk kesihatan yang berasaskan bahan-bahan khall, kurma, habbatus sauda’, kismis, madu, prun dan bahan-bahan yang mempunyai kandungan khasiatnya yang unggul seperti mana yang terdapat di dalam kitab-kitab perubatan Islam. Produk ini sesuai diamalkan oleh seisi keluarga kerana ia dapat mencegah dan merawat pelbagai jenis penyakit seperti lemah jantung, darah tinggi, kencing manis, migrain, mengawal kolestrol, asma dan sebagainya. InsyaAllah, jika mengamalkan meminum produk ini kemungkinan penyakit yang diidapi akan dapat dicegah.

Produk yang dihasilkan dari kilang Islamic Manufacturing Practice (IMP),yang mana pengasasnya Ustaz Haji Ahmad Tajuddin bersama team beliau yang banyak membantu dan menyumbang idea dan kepakaran di segi pengeluaran dan khidmat nasihat.

Pengasas PUSRATU (Pusat Rawatan Tanpa Ubat), iaitu Tabib Nur juga turut serta bersama keluarganya berganding bahu dengan MB Global Marketing sebagai rangkaian pemasaran kkeseluruh negara maupun dunia dalam masa terdekat ini.

Tabib Nur sebagai seorang pakar yang berpengalaman dalam perubatan alternatif dan pemakanan sunnah berasa yakin yang produk jenama ini akan mendapat tempat di hati para pengguna dan menjadi pilihan seisi keluarga.

Gambar sekitar majlis

>>>PELUANG MENJADI PENGEDAR KLIK DISINI>>>
Komen dan Beri pendapat disini

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails