Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Thursday, April 22, 2010


Dato Siti Nurhaliza penyanyi IKON Malaysia telah melalui proses transformasi selepas menempuh gerbang perkahwinan dengan muncul dikhalayak ramai dengan bertudung...ramai yang gembira dan positif dengan perkembangan ini.
Namun setelah menjadi pengeluar produk kosmetik tiba-tiba muncul dalam iklan dengan tidak bertudung ini agak memeranjatkan!
Adakah atas nilai komersial maka terpaksa mengundur kebelakang?
Pertemuan singkat dengan pasangan penghibur Akhil Hayy dan Waheeda Wassini dalam satu majlis menandatangani perjanjian Ust Akhil Hayy dengan pengeluar siri produk NRBASHIRAH Waheeda muncul dengan berpurdah ramai yang mengatakan ini adalah satu peningkatan dari yang baik kepada yang lebih baik diharap dapat dikekalkan dan jangan mengundur kebelakang.

Siti Nurhaliza keluar produk kosmetik
2010/03/31 KUALA LUMPUR: Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin kini beralih tumpuan menjadi ahli perniagaan apabila melancarkan rangkaian produk kosmetik dan penjagaan kulit jenama sendiri, SimplySiti.
Produk yang di formula menggunakan kepakaran teknologi nano dan diproses di Korea khusus untuk keperluan wanita tempatan itu turut diiktiraf halal serta selamat digunakan oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails