Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Tuesday, December 15, 2009

Pengakuan PI Bala : SPRM berat nk siasat...

Peguam pada "The missing PI Bala" Americk Singh Sidhu telah menawarkan dirinya untuk membantu siasatan keatas Bala yang mendakwa ada pengelibatan adik beradik Najib dalam usaha menarik balik kenyataan bersumpah pertamanya dulu.

Perkara ini beliau tegaskan dalam sebuah e-mail yang dikirim kepada Pegawai penyiasat SPRM Abdul Rahman Bachok pada 4 Disember 2009.
Beliau juga telah menerima panggilan telefon dari Pegawai Sprm berkenaan bagi memastikan kandungan e-mail yang dihantar namun sehingga hari ini 14 Dis 2009 tidak ada tindakan susulan yang diambil.

Sebelum ini ketua pemuda KeAdilan Shamsul Iskandar Mohd Akin telah dipanggil untuk membantu siasatan namun beliau tidak banyak dapat membantu kerana tidak tahu dimana Bala berada dan ini telah dijadilkan alasan oleh SPRM untuk tidak menyiasat tetapi kini Peguam Bala sendiri menawarkan diri dan mengaturkan pertemuan dengan anak guamnya SPRM masih terhegeh2 berat punggung nak buat kerja atau tak tahu apa nak buat atau menunggu arahan dari seseorang.....
komen disini (KLIK LINK DIBAWAH)
http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=97370#97370

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails