Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Thursday, December 3, 2009

300 Juta untuk rebadge Perodua Alza

Perodua Alza memang betul-betul berdasarkan Toyota Passo Sette dan Daihatsu Luminas.Perodua ini cuma "rebadge" dengan wajah baru dengan perubahan kecil dengan kos sekitar RM300 juta.

Pada yang satu lagi blok jenama kereta negara, Proton sedang merancangkan mengeluarkan satu model asas proton Exora hanya 3 hari sebelum pelancaran bagi Perodua Alza menurut satu sumber daripada kakitangan Proton. model asas proton Exora adalah diketahui sebagai Proton Exora “Rakyat” pada harga yang termampu untuk menyainginya Perodua MPV Alza iaitu antara RM56k-RM65k.

Itu satu strategi yang baik oleh Proton untuk menerima cabaran oleh Perodua MPV dan bagaimana untuk menangani persaingan. Model Asas Proton Exora Atau “Exora Rakyat” harganya kira-kira RM55,000 akan dikeluarkan dengan aksesori-aksesori minimum dan mengekalkan spesifikasi asas seperti gabungan chasis dan enjin. Paling berkemungkinan ia akan menggunakan bingkai-bingkai keluli yang kecil , bercat hitam tidak memasukan ciri-ciri tambahan aksesori luaran

PERODUA MPV ALZA

(RM 280 juta diperuntukkan hanya untuk rebadge Toyota Passo Sette ini.Dan saya percaya beberapa Pemilik-pemilik Alza akan rebadge dan menukar sekali lagi ke Toyota Passo Sette atau Daihatsu Boon Luminas dengan satu kos kurang daripada RM5000)

Bagaimanapun, ia masih satu tawaran yang baik kerana dengan harga untuk Perodua MPV Alza, anda berkeupayaan mendapatkan kelebihan berbanding Proton Exora Basic Model . Aksesori lain dapat ditokok pada masa akan datang menurut kehendak anda.

http://utusanjamanedan.blogspot.com

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails