Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Tuesday, December 15, 2009

MLM dengan kereta mewahnya

Saya begitu teruja bila mendengar kata-kata motivasi dari seorang leader MLM bukan itu sahaja segala yang ada pada beliau begitu mengujakan lebih-lbih lagi bila saya berpeluang menumpang kereta mewah beliau sepanjang perjalanan asyik bercerita tentang kehebatan memiliki kereta mewah katanya beliau dah merasa pakai berbagai jenama kereta mewah dari syarikat-syarikat yang beliau sertai sebelum ini.

Ini yang menimbulkan tanda tanya... kenapa pula kereta-kereta berkenaan tidak terus jadi miliknya ? kenapa bila bertukar syarikat mesti bertukar kereta ?

Saya rasa jawapannya begini ... bila seseorang leader itu mencapai pendapatn lebih dari 10k syarikat akan bayarkan downpayment utk leader itu beli kereta yang bulanannya mungkin seribu lebih bagi kita yang pada tahap pencacai ni teruja dan lebih hebat lagi berkempen kerana dah terbukti buat syarikat ini bleh mampu beli kereta mewah.

Tapi langit tak selalu cerah dugaan dan ujian datang kadang2 kita kecundang mungkin disebabkan syarikat,persaingan,plan dan jarang sebab kesalahan diri sendiri segala yang diusahakan hancur lebur begitu sahaja.

Bagi seorang leader sejati dia tak kisah sebab syarikat apa sahaja yang dia usahakan dia tetap ada pengikut bila-bila sahaja network ini digerakkan semua akan mengikut dan dengan pengalaman yang ada dia juga mampu mencari network yang baru....

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails