Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Monday, December 14, 2009

Demokrasi yang pincang

Sistem demokrasi ciptaan manusia baedasarkan bilangan pengikut satu-satu parti politik adalah tinggalan penjajah dalam sistem ini mana puak yang jumlahnya lebih besar dialah yang memerintah.

apaj adi kalau sama banyak ?

mengikut teori kekecuhan pasti berlaku , hingga melibatkan pertumpahan darah atau perang saudara dan kalau parti politik berdasarkan kaum perang antara kaum pasti akan berlaku kerana kecenderungan manusia akan memilih pemimpin dari kaumnya sendiri.

Di America Syarikat pertambahan bilangan rakyat kulit hitam yang kuat sex dan banyak anak telah memungkinkan Obama menjadi Presiden dan kekuasaan orang kulit putih selama 200 tahun dan yahudi khabarnya telah pindahkan semua operasi ke israel dan pedulikan lagi amerika tak lama lagi amerika hancur kerana perang antara bangsa...

Di Negara kita suspen..lebih kurang sama .jer kerajaan persekutuan goyang bilangan ahli parlimen lebih kurang sama banyak. nasib baik orang melayu kuat buat anak melayu masih majoriti tu sebab umno sasau mula main sentimen perkauman diharapkan dapat tarik sokongan , Tapi orng melayu lebih cenderung kepada PAS dan keAdilan cuma kuasa polis,hakim dan lain-lain agensi kerajaan masih ditangan ahli politik kalu betul betul sama banyak nanti mesti kecuh ....

Itulah yang diharapkan penjajah tapi Insyaa Allah rakyat Malaysia mampu berpolitik secara secara matang diharapkan tak ade perkara yang buruk akan berlaku..

artikel sumbangan
http://utusanjamanedan.blogspot.com

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails