Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Thursday, October 8, 2009

Umno/BN hanya bertahan di semua Pilihan Raya kecil





Permatang Pauh- Seluruh dunia yang menyaksikan kempen Pilihan raya kecil yang paling kotor menggunakan taktik menjatuhkan pihak lawan dengan serangan peribadi secara berleluasa dalam semua saluran kempen.Mohd Saiful Bukhari secara tiba-tiba muncul bersumpah telah diliwat sehari sebelum penamaan calon dengan dengan harapan rakyat akan termakan dengan umpan ini lalu menolak calon PKR Dato Seri Anwar Ibrahim dengan cara yang amat memalukan seterusnya membunuh karier politik beliau.Ternyata ia tidak langsung memberi kesan dan tuduhan liwat 2 ini telah menambah keyakinan rakyat bahawa Anwar Ibrahim sememangnya telah difitnah dalam ertikata lain membersihkan nya dari tuduhan liwat yang pertama dulu. Bodoh betul...UMNO Ni..

Kuala Terengganu: Berlaku dinegeri yang pimpinan UMNO bergocoh sesama sendiri dimana ada dua puak yang menyokong dan ada puak yang menentang MB yang dilantik oleh sultan akibatnya jentera pilihan raya tidak lancar dan banyak berlaku unsur-unsur sabotaj dari ahli UMNO sendiri.Akhirnya kerusi yang diduduki oleh umno perpindah ketangan PAS kerana rakyat bosan melihat pertelingkahan mereka merebut kedudukan, wang ,projek dan kuasa .. Padan muka

Bukit Gantang : Berlaku sejurus selepas rampasan kuasa secara tipu helah yang menjijikkan tidak direstui oleh rakyat dan terus menyuarakan protes dengan memberi kemenangan kepada Pemimpin Rakyat Dato Sri Nizar Jamaludin.

Bukit Selambau: Mencatatkan rekod bila disertai oleh paling ramai calon bebas yang entah dari mana datangnya.Disini BN tidak meletakkan harapan yang tinggi kerana MIC telah hilang pengaruh dan dibenci oleh masyarakat india sendiri cuma mengharapkan peluang menang dengan calon-calon bebas menjadi pemecah undi .PKR menang cemerlang dan calon-calon bebas ada yang hilang wang pertaruhan.desperet betul...

Batang Ai:Perubahan rakyat cukup ketara PKR menang di beberapa buah peti undi tetapi akhirnya dengan muslihat yang licik peti undi tidak diawasi oleh petugas pkr semasa dibawa dengan heli keputusan tidak berpihak kepada PKR.

Penanti:Kesilapan besar telah UMNO/BN lakukan disini bila tidak meletakkan calon. media melaporkan bahawa peratusan keluar mengundi sangat berkurangan ini menunjukkan yang tidak keluar mengundi adalah penyokong UMNO/BN contohnya : media melaporkan hanya 38% sahaja keluar mengundi bermakan 62% yang tidak keluar mengundi adalah penyokong UMNO/BN "alahai bodohnya kalau tidak letak calon kita boleh menang" Reputasi jatuh habis malu malu.

Manek Urai: Menyedari kesilapan bodoh diPenanti ,Manek Urai digagahi juga walaupun kubu kuat PAS namun setelah berhempas pulas dengan perbelanjaan MEGA dengan segala jentera kerajaan digunakan akhirnya kalah tipis saja eee geram betul...

Permatang Pasir : Tersilap meletakkan calon bekas peguam yang pernah dituduh pecah amanah dan tak mengaku berpoligami terpaksa menjawab dan mempertahankan calon dengan media tak sempat langsung nak cerita tentang kebajikan rakyat.Akhirnya kalah lagi.

Bagan Pinang : Tersilap meletakkan calon bekas MB UMNO yang pernah dihukum kerana politik wang dan terpaksa menjawab dan mempertahankan calon dengan media tak sempat langsung nak cerita tentang kebajikan rakyat.Akhirnya kalah lagi.(copy paste je dari yang atas)Bertahan je lah harapkan undi tentera .Calon dikatakan mendapat sokongan penduduk Bagan Pinang tapi sebenarnya yang menyokong pencalonan Isa Samad adalah ahli-ahli UMNO yang pernah terhutang budi yang akan mengundi nanti adalah semua rakyat Bagan Pinang melayu,india dan cina,Anggota tentera pun kini dah celik politik mereka bukan lagi askar yang suka mabuk-mabuk di mes-mes pegawai minum arak tapi mereka kini memenuhi masjid-masjid memenuhi tuntutan amr makruf nahi mungkar.Takbir "Allah hu Akbar"

1 comments:

Jasa Pembuatan Ijazah said...

ANDA BUTUH IJAZAH UNTUK MENCARI KERJA / MELANJUTKAN KULIAH / KENAIKAN JABATAN ?!?!
KAMI JASA PEMBUATAN IJAZAH SIAP MEMBANTU ANDA UNTUK MEMENUHI KEBUTUHAN IJAZAH UNTUK BEKERJA ATAU MELANJUTKAN SEKOLAH / KULIAH.
BERIKUT INI MERUPAKAN JASA YANG KAMI SEDIAKAN.

-SMU:4.000.000
-D3:6.000.000
-S1:8.000.000

* AMAN, LEGAL, TERDAFTAR DI UNIVERSITAS / KOPERTIS / DIKTI, BISA UNTUK MASUK(PNS, TNI, POLRI).

JUGA MELAYANI PEMBUATAN SURAT SURAT PENTING SEPERTI:SIM, STNK, KTP, REKENING BANK, SURAT TANAH, AKTE KELAHIRAN.BPKB, N1, SURAT NIKAH, DLL.

SYARAT:KTP/SIM,FOTO BERWARNA DAN HITAM PUTIH,UNIVERSITAS YANG DITUJU,IPK YANG DIMINTA(MAX 3,50),TAHUN KELULUSAN YANG DIMINTA,ALAMAT PENGIRIMAN YANG DIMINTA.KIRIM KE:arief_gagah@yahoo.com

BERMINAT?

HUB: +6285736927001

(HANYA UNTUK YANG SERIUS SAJA)

Nb:Semua manusia berhak meiliki pekerjaan dan pendidikan yang layak,entah dari kalangan atas,menengah dan bawah.Maka dari itu kami ada untuk anda yang mebutuhkan ijazah atau surat-surat penting lainnya.

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails