Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Tuesday, October 27, 2009

Shaiful Bukhari Azlan VS Teoh Beng Hock



Shaiful Bukhari Azlan dalam blognya meluahkan kerisauan yang amat sangat tentang keselamatan dirinya hingga tak dapat berhari raya dengan keluarga beliau.
beliau takut kerana ada percubaan untuk membunuhnya dari pihak-pihak tertentu yang dikatakan terdesak dan sanggup menggunakan apa cara sekalipun unutk menghalang beliau dari memberi keterangan menentang Ikon pembangkang negara dimahkamah nanti.

"Kemungkinan, tahun ini merupakan tahun kedua saya tidak dapat lagi menyambut syawal bersama keluarga. Tidak mengapa, yang penting, saya masih berada didunia ini, justeru saya perlu sentiasa berwaspada mengenai keselamatan diri kerana lumrah orang yang sedang terdesak, mereka ini sanggup melakukan apa sahaja bagi mengelakkan saya dari memberi keterangan di mahkamah kelak. Tragedi yang menimpa mendiang Teoh Beng Hock perlu dijadikan iktibar" kata beliau dalam blognya.
Beliau mengambil contoh kes kematian Teoh Beng Hock yang dikatakan mati dibunuh kerana cuba membocorkan rahsia penyelewengan peruntukan Kerajaan Negeri Selangor.

Wajarkah beliau risau atas keselamtan dirinya?

Wajarkah beliau membandingkan dirinya dengan Teoh Beng Hock?

Lagi berita yang Selanjutnya klik disini..

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails