Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Monday, October 19, 2009

Al-Fatehah Untuk Along (Mohd Nor Kadis)


ALONG

Leader kita Along Atau Mohd Nor Kadis telah pergi meninggalkan kita pagi ini 19/10/2009 saya sempat bergambar untuk kali yang terakhir pada malam perasmian pusat khidmat add4bucks di taman Sentosa Klang 15 okt 2009

Perubahan pada diri beliau sangat menakjubkan beliau telah kehilangan berat badan,tidak seperti yang saya lihat 5 tahun dahulu.

Alhamdulillah saya yakin beliau benar-benar berkeazaman untuk menurunkan berat badan sehingga berjaya seperti itu dan saya yakin beliau sihat.Tapi Allah lebih sayangkan dia,segala-galanya atas kehendak dia untuk memanggil seseorang itu pulang kepadanya tidak perlu disebabkan penyakit.

Satu hari nanti kita pasti akan pergi juga tidak kira apa juga yang menjadi sebabnya dan kita perlu sentiasa bersedia...Wallahu Aklam Al-Fatihah untuk Mohd Nor Kadis leader kita yang dihormati Anda telah memberi inspirasi kepada kami bagi memeruskan nperjuangan mu semoga roh mu dicucuri rahmat dan diredai Allah

untuk gambar-gambar saya bersama Along sila lawati :

http://utusanjamanedan.blogspot.com

Sekian Wasalam.

Belajar Bina Blog hubungi Azha : 0132629106/013-3922552

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails