Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Sunday, March 28, 2010

Anwar Ibrahim musuh utama Perkasa

Pada hari pelancaran Mesyuarat Agungnya 13 laporan polis dibuat terhadap Anwar Ibrahim, Tajuk Ytama Suratkahbar Mingguan Malaysia hari ini tentang Anwar Ibrahim , Awang selamat ulas kes Anwar Ibrahim
Perkasa ni memperjuangkan apa sebenarnya ? Siapa musuh utama perkasa? Anwar Ibrahim ?

cuba baca petikan Mingguan Malaysia ni...

"Tetapi segelintir pihak kini cuba mengaitkan Perkasa dengan UMNO. Mereka kata Perkasa mahu bersaing dengan UMNO. Kami tidak bersaing kerana Perkasa tidak bertanding dalam pilihan raya.

"Tetapi, parti-parti politik juga tidak boleh bermusuh dengan Perkasa kalau mahu menang pada pilihan raya nanti. Kalau bermusuh, mereka akan rugi," katanya ketika berucap pada Mesyuarat Agung Tahunan Perkasa kali pertama yang dirasmikan Tun Dr. Mahathir Mohamad di sini hari ini.

Dalam ucapannya, Ibrahim yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas turut menyarankan kepada UMNO supaya kembali kepada landasan perjuangan yang asal sekiranya parti itu mahu kekal berkuasa.

"UMNO adalah satu-satunya parti Melayu yang memperjuangkan Melayu, maka ia mesti tegas mengenai kepentingan dan tuntutan Melayu," katanya.

Di samping itu beliau berkata, apa yang menyedihkan, terdapat juga parti Islam yang menjual agama demi kepentingan diri sendiri sehingga sanggup diperkudakan.

"Ada pemimpin Melayu yang dianggap hebat, kita tahu siapa orangnya, yang menjadi dalang sehingga menimbulkan masalah sekarang ini dan menyebabkan berlakunya perpecahan di kalangan orang Melayu.
beri komen anda disini..
http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14372#410888

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails