Tribute to Lifelines 4 Gaza

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja

Hanya Bermodalkan RM20 sahaja
Proram Terbaru Untuk Pembangunan UMMAH

Sunday, September 27, 2009



SAMY VELLU PERLU LETAK JAWATAN : MADEY – berita hairan

S Samy Vellu perlu meletakkan jawatan sebagai Presiden MIC kerana sudah terlalu lama memegang jawatan itu, kata bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad.

"Dia tak boleh, dah duduk situ 30 tahun, dia lebih lama daripada saya, saya 22 tahun pun saya sanggup letak jawatan.

"Masa saya letak jawatan, bukan orang benci sangat tapi saya masih letak jawatan - ini dia lagi duduk situ, lagi orang benci," katanya kepada pemberita pada majlis Rumah Terbuka Aidilfitri di kediamannya di Seri Kembangan, dekat sini hari ini.

0 comments:

Download Nasyid UNLIMITED !!! Lonjakkan ekonomi UMMAH

Related Posts with Thumbnails